Sklapovačky (sedy - lehy)

5. srpna 2009 v 10:37 | Jakayla_Mikayla<3 |  >dobrá postava
Asi nejznámější cvik na břicho, který známe pod označním sklapovačky nebo též sedy-lehy. Provádí se následovně. Položíme se na zem (pokud neležíme na koberci, je vhodné použít podložku jako je např. karimatka apod.) a vzpažíme ruce. Zvedáme současně ruce i nohy až se vzájemně dotknou nad tělem. Tento pohyb provádíme svižně a asi hlavní zásadou je nepřerušovat ho v dolní poloze. Při lehání se nadechujeme a v horní poloze vydechujeme.
Tento cvik na břicho nám pomůže posílit přímý sval břišní, vnější a vnitřní šikmé břišní svaly, ohybače kyčelních kloubů a přímý sval stehenní. Doporučeno je cca 20x opakovat po 4 sériích.

cviky-na-bricho.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 skadjgj skadjgj | 6. ledna 2012 v 11:13 | Reagovat

Jen jedna věc, Sklapovačky a sedy-lehy nejsou to samé..;D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama